Sosiaalinen media oppimisen tukena

sosiaalinenmedia oppiminen kansalaismedia demokratia viihde teknologia

Hei,
Kiinnostaisi tietää, onko täällä ketään vapaan sivistystyön edustajia? Jos on, niin mitä te puuhaatte? Minulle tämä on aivan uusi aluevaltaus ja olen muutenkin noviisi sosiaalisen median käyttäjänä, joten kaipaan opastusta, jos sitä on tarjolla.

Vastaa tähän

Vastaukset tähän keskusteluun

Moro Heikki, ei muuta kuin kokemuksia jakamaan meidän muitten kanssa.

Vastaa tähän

Tämä kuulostaa herkulta! Vinkkaan meillä (=Otavan Opisto) SL-aktivisti Sanna Brauerille. Saattaa olla että pieniä savolaisia menninkäisiä alkaa kohta pyöriä vihreällä saarellanne!

Vastaa tähän

Hannu, luotan teihin pieniin savolaisiin menninkäisiin. Kuten huomaat, niitä tuntuu nyt nousevan pintaan joka puolella Suomea.

Vastaa tähän

Moi Juha! Anteeksi, että olen myöhässä. Ehdinkö vielä johonkin NINNIIN? - Marja

Vastaa tähän

Marja, tottakai ehdit mukaan. Tämä kaikkihan on vasta juuri alkanut.

Vastaa tähän

Missäs Sihvonen on?

Vastaa tähän

Moro Pena, olin pari viikkoa lomalla. Tervetuloa mukaan

Vastaa tähän

Tervehdys Juha
ja myös kaikki muut tutut ja tulevat. Olen Jyrki Selenius ja töissä Kansallisessa Sivistysliitossa atk-suunnittelija. Työn kuvaan on kuulunut olla mukana erilaisissa projekteissa joissa pyritään tuomaan "sähköä" järjestötoimintaan. Alkava vuosi tuo mukanaan sosiaalisen median hyödyntämistä järjestötyössä. Siis Juhan haste otettu vstaan.

Vastaa tähän

Hei Jyrki, tervetuloa mukaan. Nyt täällä alkaa olla niin paljon porukkaa, että vapaan sivistystyön oma sosiaalisen median seminaari tulisi kyllä tarpeeseen. Toivottavasti otavalaiset ottavat haasteen vastaan.

Vastaa tähän

Heipsan kaikki vapaan sivistystyön edustajat! Edustan itsekin tätä "maailmaa" kahden organisaation osalta: vastaan kansalaisoiston otiminnasta Kuusamossa ja aherran myös avoimen yliopisto-opetuksen parissa Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistolla Kuusamossa. Työ on erittäin mielenkiintoista! Ja etenkin kesäyliopiston osalta tuli ajankohtaiseksi tutustua tähän sosiaaliseen mediaan. Ja täytyyhän sitä tosiaan yrittää pysyä ajan kelkassa mukana! Eihän sitä tiedä, mitä sitä täältäkin oppii ja oivaltaa! Mutta Juhan tavoin, olen itsekin siis varsin vihreä ja vinkkejä, ideoita täältä etsimässä. Innostavat keskustelut ovat myös tervetulleita!

Vastaa tähän

Hei Susanne, tervetuloa mukaan.

Vastaa tähän

Tervetuloa työkamu :)

Vastaa tähän

RSS

AVO-hanke

Keskustelufoorumi

Harto Pönkä

Seminaari 28.4.2009: Oppimisyhteisöt 10 vastausta 

Aloittaja: Harto Pönkä. Viimeisin vastaus jäseneltä Juha-Matti Tirilä Tou. 14, 2009.

Harto Pönkä

Seminaari 24.3.2009: Oppiminen - taitoa vai tahtoa? 8 vastausta 

Aloittaja: Harto Pönkä. Viimeisin vastaus jäseneltä Tarja-Riitta Hurme Huh. 3, 2009.

Niina Impiö

Seminaari 17.2.2009: opetuksen suunnittelu ja yhteisöllisen oppimisen tukeminen sosiaalisen median ympäristöissä 57 vastausta 

Aloittaja: Niina Impiö. Viimeisin vastaus jäseneltä Juha-Matti Tirilä Maa. 12, 2009.

Harto Pönkä

Seminaari 27.1.2009: sosiaalinen media oppimisympäristönä 48 vastausta 

Aloittaja: Harto Pönkä. Viimeisin vastaus jäseneltä Erika Kukkonen Hel. 17, 2009.

Niina Impiö

Sosio-emotionaaliset haasteet yhteisöllisessä työskentelyssä ja sosiaalisessa mediassa 15 vastausta 

Aloittaja: Niina Impiö. Viimeisin vastaus jäseneltä Anna-Maija Juntunen Tam. 29, 2009.

Tietoja

Ville Venäläinen Ville Venäläinen on luonut tämän Ning-verkoston.

Merkki

Lataa...

© 2010   Luonut: Ville Venäläinen

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Yksityisyys  |  Palveluehdot

Kirjaudu chattiin