Sosiaalinen media oppimisen tukena

sosiaalinenmedia oppiminen kansalaismedia demokratia viihde teknologia

Hei,
Kiinnostaisi tietää, onko täällä ketään vapaan sivistystyön edustajia? Jos on, niin mitä te puuhaatte? Minulle tämä on aivan uusi aluevaltaus ja olen muutenkin noviisi sosiaalisen median käyttäjänä, joten kaipaan opastusta, jos sitä on tarjolla.

Share Twitter

Reply to This

Replies to This Discussion

Moro Heikki, ei muuta kuin kokemuksia jakamaan meidän muitten kanssa.

Reply to This

Tämä kuulostaa herkulta! Vinkkaan meillä (=Otavan Opisto) SL-aktivisti Sanna Brauerille. Saattaa olla että pieniä savolaisia menninkäisiä alkaa kohta pyöriä vihreällä saarellanne!

Reply to This

Hannu, luotan teihin pieniin savolaisiin menninkäisiin. Kuten huomaat, niitä tuntuu nyt nousevan pintaan joka puolella Suomea.

Reply to This

Moi Juha! Anteeksi, että olen myöhässä. Ehdinkö vielä johonkin NINNIIN? - Marja

Reply to This

Marja, tottakai ehdit mukaan. Tämä kaikkihan on vasta juuri alkanut.

Reply to This

Missäs Sihvonen on?

Reply to This

Moro Pena, olin pari viikkoa lomalla. Tervetuloa mukaan

Reply to This

Tervehdys Juha
ja myös kaikki muut tutut ja tulevat. Olen Jyrki Selenius ja töissä Kansallisessa Sivistysliitossa atk-suunnittelija. Työn kuvaan on kuulunut olla mukana erilaisissa projekteissa joissa pyritään tuomaan "sähköä" järjestötoimintaan. Alkava vuosi tuo mukanaan sosiaalisen median hyödyntämistä järjestötyössä. Siis Juhan haste otettu vstaan.

Reply to This

Hei Jyrki, tervetuloa mukaan. Nyt täällä alkaa olla niin paljon porukkaa, että vapaan sivistystyön oma sosiaalisen median seminaari tulisi kyllä tarpeeseen. Toivottavasti otavalaiset ottavat haasteen vastaan.

Reply to This

Heipsan kaikki vapaan sivistystyön edustajat! Edustan itsekin tätä "maailmaa" kahden organisaation osalta: vastaan kansalaisoiston otiminnasta Kuusamossa ja aherran myös avoimen yliopisto-opetuksen parissa Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistolla Kuusamossa. Työ on erittäin mielenkiintoista! Ja etenkin kesäyliopiston osalta tuli ajankohtaiseksi tutustua tähän sosiaaliseen mediaan. Ja täytyyhän sitä tosiaan yrittää pysyä ajan kelkassa mukana! Eihän sitä tiedä, mitä sitä täältäkin oppii ja oivaltaa! Mutta Juhan tavoin, olen itsekin siis varsin vihreä ja vinkkejä, ideoita täältä etsimässä. Innostavat keskustelut ovat myös tervetulleita!

Reply to This

Hei Susanne, tervetuloa mukaan.

Reply to This

Tervetuloa työkamu :)

Reply to This

RSS

© 2010   Created by Ville Venäläinen

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service

Sign in to chat!